HTML

Miami blog

2008 április 7-én indulok Miamiba és fél évig fogom kint süttetni a hasamat egy nyelviskolában. Eddig a tények, de hogy mi is teszi teljessé ezt a hat hónapot, arról szól ez a blog!

Countdown

Képek

Az eddig keszult osszes kep megtekintheto a http://picasaweb.google.com/lajerbalazs cimen!

Képek

Friss topikok

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy több ezer dollárt is lehet keresni! Minden általa... (2012.03.27. 09:32) Szolgálati közlemény: Munkát keresek!
  • buran: Habár ez az első alkalom, hogy kommentelem egy bejegyzésedet. Nekem teszettek az írásaid. Jó lenne... (2009.05.12. 17:17) Never forget!
  • Erika: Jaaj, Én is imádok táncikálni! ~Dancing is Paradise. Paradise is very nice! ~ (2008.09.21. 10:21) A Ti statisztikátok
  • adam: remelem sok huslevest eszel helyettunk is :D en mar nagyon kivagyok :D chicke,potato,pasta :D (2008.09.12. 17:53) The vacation never ends!
  • Orsi: Jó, hogy megjöttél! (2008.09.09. 21:12) Itthon

Linkblog

2008.09.06. 00:06 MajorMajor

Szolgálati közlemény: Munkát keresek!

Lassan itt a hazaindulás ideje, és egyre többet hallom mindenkitől a kérdést:  „Mit fogsz csinálni, miután hazaérsz?”

A kérdés teljesen jogos, és ebben a posztban pont azt kérem, hogy ha tudtok, segítsetek nekem. Van pár lehetőségem, de minél több, annál jobb. Egyértelműen szeretném elkezdeni építeni a karrieremet, szóval, ha valaki az alábbi bemutatkozás alapján nekem illő munkáról értesülne, kérem, vegye fel velem a kapcsolatot!
Mit szeretnék csinálni?
Három terület van, amiben el tudom magamat képzelni. Az első a marketing és reklám területén való tevékenykedés, főleg ügynökségi oldalról. Leginkább a kreatív területek érdekelnek és a non-profit reklámozás. A második a tréner jellegű munka. Ebben egyelőre nincs gyakorlatom, de úgy érzem nekem való. A harmadik a kül- és belkereskedelem. Szívesen dolgoznék külföldön is, szeretek utazni (ki gondolta volna…) vezetni és pillanatnyilag minden időmet a munkának tudnám szentelni, amennyiben ez szükséges.
Milyen végzettségeim vannak?
Gimnáziumi érettségei, Külkereskedelmi üzletkötő OKJ, nemzetközi Európai Uniós Szakreferens és Kereskedelmi Diploma, marketing szakirányon. A szakdolgozatomat a társadalmi célú reklámokból írtam. Középfokú nyelvvizsgám van németből és szakmai középfokúm angolból. Ez után az 5 hónapnyi kiruccanás után tényleg kijelenthetem, tárgyalási szinten tudok angolul.
Természetesen 3 nyelven tudok önéletrajzot és motivációs levelet küldeni, amennyiben szükséges, de itt úgy érzem megengedhettem magamnak a személyes hangvételt!
Köszönöm a segítséget!

p.s.: Nem érdekelnek MLM rendszerek.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://miamiblog.blog.hu/api/trackback/id/tr71650631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zulu-GRO 2008.09.07. 18:35:26

Minden időt a munkának tudsz szentelni? Ezek szerint nem hozol haza semmilyen afro-szépséget? :D

Komolyra fordítva, az én csapatomban van üresedés, de azok alapján, amiket az igényeidről írtál, és főleg ismerve kreatív énedet, messze nem álmaid munkája lenne. Tehát nem én vagyok az embered. :(

Sok sikert a melókereséshez!

2012.03.27. 09:32:32

Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy több ezer dollárt is lehet keresni! Minden általad beléptetett tag után 25, illetve 50 dollárt kapsz, valamint minden hónapban rendszeresen a tagok után, illetve vezetői jutalékot. Mindezt a belépési csomagtól függően. Hamar elérhető az 1000 dolláros szint! Ragadd meg a szerencséd regisztrálj és keress még a mai napon a mellékelt honlapon. Mellékesen a honlap egyéb szolgáltatásait is hasznosíthatod!
FM0204.iwowwe.com
süti beállítások módosítása