HTML

Miami blog

2008 április 7-én indulok Miamiba és fél évig fogom kint süttetni a hasamat egy nyelviskolában. Eddig a tények, de hogy mi is teszi teljessé ezt a hat hónapot, arról szól ez a blog!

Countdown

Képek

Az eddig keszult osszes kep megtekintheto a http://picasaweb.google.com/lajerbalazs cimen!

Képek

Friss topikok

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy több ezer dollárt is lehet keresni! Minden általa... (2012.03.27. 09:32) Szolgálati közlemény: Munkát keresek!
  • buran: Habár ez az első alkalom, hogy kommentelem egy bejegyzésedet. Nekem teszettek az írásaid. Jó lenne... (2009.05.12. 17:17) Never forget!
  • Erika: Jaaj, Én is imádok táncikálni! ~Dancing is Paradise. Paradise is very nice! ~ (2008.09.21. 10:21) A Ti statisztikátok
  • adam: remelem sok huslevest eszel helyettunk is :D en mar nagyon kivagyok :D chicke,potato,pasta :D (2008.09.12. 17:53) The vacation never ends!
  • Orsi: Jó, hogy megjöttél! (2008.09.09. 21:12) Itthon

Linkblog

2008.08.21. 22:34 MajorMajor

Gyorshírek

No, elvonult a vihar. Olyannyira, hogy ma még a nap is sütött! Gyorsan ki is feküdtem, hogy mégse úgy nézzek ki mikor hazamenyek, mint aki Alaszkában töltötte a nyarat. Az egyetlen kellemetlenség csak a szél, ami elég komoly tempóban hordja a homokot. Aki már látott ipari homokfújót, tudja miről beszélek… kellemetlen. De a szépségért mindent! Lassan talán a suli medencéje mellé is visszakerülnek a napozó ágyak és a lakat is lekerül az ajtóról.

Terveztük péntekre, hogy elmegyünk megnézni a Kennedy Space Centert-t, de át lett rakva a program jövő hét péntekre. Ez az utolsó dolog ami itt érdekel és még nem láttam.
Ma kaptam egy új törököt a régi helyett. Elsőre igazán fel sem tűnt, csak mikor felettébb be akart mutatkozni. Aki ismer, tudja, hogy nem vagyok antiszociális, de az utolsó két hetemre kibírtam volna egyedül is.  Mindegy, ezen már nem fog múlni.
Igazából más közérdekű információval nem szolgálhatok, talán csak annyi, hogy ha valakinek feltétlenül kell még valami innen az most szóljon!
És utólag is boldog tűzijátékot mindenkinek!!!
Hajrá Kajak-Kanu!!!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://miamiblog.blog.hu/api/trackback/id/tr61626836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása