HTML

Miami blog

2008 április 7-én indulok Miamiba és fél évig fogom kint süttetni a hasamat egy nyelviskolában. Eddig a tények, de hogy mi is teszi teljessé ezt a hat hónapot, arról szól ez a blog!

Countdown

Képek

Az eddig keszult osszes kep megtekintheto a http://picasaweb.google.com/lajerbalazs cimen!

Képek

Friss topikok

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy több ezer dollárt is lehet keresni! Minden általa... (2012.03.27. 09:32) Szolgálati közlemény: Munkát keresek!
  • buran: Habár ez az első alkalom, hogy kommentelem egy bejegyzésedet. Nekem teszettek az írásaid. Jó lenne... (2009.05.12. 17:17) Never forget!
  • Erika: Jaaj, Én is imádok táncikálni! ~Dancing is Paradise. Paradise is very nice! ~ (2008.09.21. 10:21) A Ti statisztikátok
  • adam: remelem sok huslevest eszel helyettunk is :D en mar nagyon kivagyok :D chicke,potato,pasta :D (2008.09.12. 17:53) The vacation never ends!
  • Orsi: Jó, hogy megjöttél! (2008.09.09. 21:12) Itthon

Linkblog

2008.09.10. 03:12 MajorMajor

The vacation never ends!

Azt hitétek vége? Még nem teljesen!

Még szeretném leírni milyen hazajönni és újra itthon lenni, egy kis összefoglalást számokkal, ami szerintem mindenkit érdekel és biztosan lesz valami okos végszó is ahogy magamat ismerem.
 
Pillanatnyilag hajnali három van, már Bp-i idő szerint. Most ébredtem. Persze ennek semmi értelme, mert Miamiban még este 9… Meg van zavarod a szervezetem. Amúgy a repülés teljesen jó volt, de a gépen alvással nekem mindéig is gondjaim akadtak. Nagyon jó volt újra látni a családomat és kicsit jöttem-mentem a városban, végre újra válltós autót vezetve. Ebben a fáradt állapotban ez egész olyan volt, mint egy bazi nagy deja vu. Minden ismerős, de mégis idegen és emlékeket idéz. Furcsa… Ha ilyen 5 hónap után hazajönni, milyen lehet évek után?!
Még szoknom kell egy darabig a légkőrt, az embereket és mindent! Pl délután szembe jött velem egy lány az utcán én pedig rácsodálkoztam, hogy magyarul telefonál… és még sorolhatnám.
Amúgy azt a tippet kaptam, hogy ne aludjak délután, hanem majd estétől reggelig, és így lesz a legkönnyebb visszaállni. Végül este 9-kor dőltem ki, de őgy néz ki nem működik tökélteden a taktika.
No, megpróbálok pihenni még reggelig!
Hamarosan jelentkezem.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://miamiblog.blog.hu/api/trackback/id/tr20656512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

adam 2008.09.12. 17:53:14

remelem sok huslevest eszel helyettunk is :D en mar nagyon kivagyok :D chicke,potato,pasta :D
süti beállítások módosítása