HTML

Miami blog

2008 április 7-én indulok Miamiba és fél évig fogom kint süttetni a hasamat egy nyelviskolában. Eddig a tények, de hogy mi is teszi teljessé ezt a hat hónapot, arról szól ez a blog!

Countdown

Képek

Az eddig keszult osszes kep megtekintheto a http://picasaweb.google.com/lajerbalazs cimen!

Képek

Friss topikok

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy több ezer dollárt is lehet keresni! Minden általa... (2012.03.27. 09:32) Szolgálati közlemény: Munkát keresek!
  • buran: Habár ez az első alkalom, hogy kommentelem egy bejegyzésedet. Nekem teszettek az írásaid. Jó lenne... (2009.05.12. 17:17) Never forget!
  • Erika: Jaaj, Én is imádok táncikálni! ~Dancing is Paradise. Paradise is very nice! ~ (2008.09.21. 10:21) A Ti statisztikátok
  • adam: remelem sok huslevest eszel helyettunk is :D en mar nagyon kivagyok :D chicke,potato,pasta :D (2008.09.12. 17:53) The vacation never ends!
  • Orsi: Jó, hogy megjöttél! (2008.09.09. 21:12) Itthon

Linkblog

2008.09.15. 02:12 MajorMajor

A Ti statisztikátok

Már egy hete itthon vagyok, és közben hírtelen elmúltam 26 éves. Pörgés van, végre, pont, amit úgy hiányoltam a vége felé Mimai-ban. Alacsonyan repkednek az állásajánlatok és még mindig rengeteg ember várja, hogy élőben tartsak neki élménybeszámolót. Nem unatkozom, de ez így van rendjén. Mielőtt a következő poszttal végkép lezárnám a blogomat, nézzünk egy kis statisztikát:


5 hónapot, egészen pontosan 257 napot, még pontosabban 15430 órát töltöttem az államokban. Ebből kb 3,5 hónapot MiamiBeach-en, mindent összevetve 2 hetet Miamiban, 11 napot NY-ban, 8 napot LA-ban, 4 napot Key Westen-en, 3 napot Orlando-ban, 3 napot Fort Lauderdale-ben, 1 napot Cincinetti-ben és egy fél napot Atlantában töltöttem. Biztosan találkoztam több százezer emberrel köztük 3 régen látott rokonommal. Meglátogatott az egész közeli családom és a legjobb barátom. 13-szor ültem repülőn összesen kb 45 órát. Csak a Miami reptéren jártam vagy hússzor és még ezen kívül 5 másikon. Legalább négy jó barátot szereztem és megismerem még legalább 20 másik jó embert. Fürödtem két óceánban és biztosa vagy 50 féle olyan ételt és italt kóstoltam, amit még eddig soha. Pont ugyanolyan magas és ugyanannyi kiló vagyok, mint mikor elmentem itthonról, csak a bőröndjeim súlya nőtt meg drasztikusan. Jártam legalább 10 klubban és táncoltam minimum 100 lánnyal. A holnapival együtt írtam 93 postot a blogra, abba bele sem merek gondolni hány karakter lehet ez. Annyi bizonyos, hogy sosem ítam még ennyit egy témáról előtte soha… szerintem a szakdolgozatom is rövidebb! És mindeközben megtanultam 1 nyelvet, amit a világon a harmadik legtöbben beszélnek. (Azt nem írom ide menyi pénz költöttem, mert nem akarok vagyonosodási vizsgálatot kapni! :o) )


Csak ennyi lenne? Nem nem! Hát persze, Ti, kedves olvasók, hányan és hányszor követtétek ezt figyelemmel:

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://miamiblog.blog.hu/api/trackback/id/tr44663816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zulu-GRO 2008.09.17. 18:45:25

Hát ja, nekem azért hiányozni fog ez a blog, végülis csak ezen keresztül értesültem rólad 5 hónapon át. Tetszettek a képek, viszont bevallom, a zenéket és klipeket soha nem néztem meg...

No de ki írta a legtöbb kommentet? Na ki? :D

Erika 2008.09.21. 10:21:40


Jaaj, Én is imádok táncikálni!

~Dancing is Paradise. Paradise is very nice! ~
süti beállítások módosítása