HTML

Miami blog

2008 április 7-én indulok Miamiba és fél évig fogom kint süttetni a hasamat egy nyelviskolában. Eddig a tények, de hogy mi is teszi teljessé ezt a hat hónapot, arról szól ez a blog!

Countdown

Képek

Az eddig keszult osszes kep megtekintheto a http://picasaweb.google.com/lajerbalazs cimen!

Képek

Friss topikok

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy több ezer dollárt is lehet keresni! Minden általa... (2012.03.27. 09:32) Szolgálati közlemény: Munkát keresek!
  • buran: Habár ez az első alkalom, hogy kommentelem egy bejegyzésedet. Nekem teszettek az írásaid. Jó lenne... (2009.05.12. 17:17) Never forget!
  • Erika: Jaaj, Én is imádok táncikálni! ~Dancing is Paradise. Paradise is very nice! ~ (2008.09.21. 10:21) A Ti statisztikátok
  • adam: remelem sok huslevest eszel helyettunk is :D en mar nagyon kivagyok :D chicke,potato,pasta :D (2008.09.12. 17:53) The vacation never ends!
  • Orsi: Jó, hogy megjöttél! (2008.09.09. 21:12) Itthon

Linkblog

2008.07.28. 00:47 MajorMajor

My dream is to fly...

Remek dolog Amcsiben repkedni! Vagy hát igazából nem! Aki ismer tudja, hogy szeretek repülni, de ez már kicsit kezd sok lenni...

De hogy miért mondom ezt? Per pillanat Hartford-ban vagyok. Igen, én sem tudom hol van az! A szituáció valami olyasmi, hogy NY-ban valami vihar tombol, és a gépüngben is elromlott valami, így kb 4 óra repülés utrán (a menetidő 2:15 lett volna) itt kötöttünk ki. Először úgy volt, hogy magyünk tovább, aztán úgy, hogy buszozunk majd, most az van, hogy valami szállodában alszunk és holnap tovább... Fejetlenség magasfokon. Nekem még viszonylag mázlim van, mert csak kézipoggyászom volt, de a legtöbben kb egy órája hiába várják a bőröndjüket.

Közben Bery NY felett van már, bár még nem szálltak le, egyelőre ennyit tudok róla, úgy tűnik több mint egy órát késnek ők is:

 

A Delta oldalán követni lehet a járatokat: ez Beryé, a 99-es, ez az enyém a 678-as.

Szurkoljatok!

UPDATE: Bery leszállt NY-ban, beszéltünk telefonon, én még mindíg várom mi fog történni.

UPDATE 2: Most vagy kocsit kapunk, vagy szállodát... Közben Bery már a taxira vár, reméljük nem lesz belőle gond, hogy az én nevemre van foglalva a szoba!

UPDATE 3: Száloda lett belőle. Itt csücsülök a reptértől 5 percre lévő Fairfield INN-ben, ami az egyik lánca a Marriott-nak. Korrekt szoba, még majdnem kár is, hogy csak össz 6 és fél órát tölthetek itt, ugyenis 5-kor irány a reptér, 7-kor megy a gépem NY-ba, 8-ra ott is leszek ha minden igaz. Bery is elfoglalta a szállást, az ottani portás is rendes volt, telefonban elmondtam neki, mi a helyzet, mondta, hogy semmi gond. A vicces csak az, hogy mint utóbb kiderült 40 percnyi kocsiútra vagyunk épp egymástól! Móka az élet! No megyek aludni!

UPDATE 4: Most indulok a reptérre, remélem már minden rendben megy a mai géppel. Szurkoljatok!

UPDATE 5: Végre kint a reptéren, de persze a gépünk már most fél órát késik... kicsit kezd unalmas lenni, hogy másfél napig tart egy 2 órás út... Talán 7:30-kor mostmár tényelg elindulunk és akkor 9, fél 10 köröl már Manhattan-ben lehetek.

UPDATE 6: Végre beszállás, meglátjuk milyen reptéren szállunk le.

UPDATE 7 (Final): Vágül pont 10-re értem a hotelbe, ahol a reggelinál megtaláltam Bery barátomat. Nem is késlekedtünk, kihasználva az időt nekivágtunk a városnak. Egy napos NY gyorstalpaló: eddig volt 3 órás hajótúra Manhattan körül, voltunk az Empire State Buildingnél, Time Squernél, Rocefeller Centerben, Central Parkban, Grang Centralnál, Litle Italiban és Chie Towban. Most gyorsan lefürdünk és jöhet az Empire kilátó, majd este valami vacsi után a Wall street és a Bookline híd. Komoly lesz!

15 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://miamiblog.blog.hu/api/trackback/id/tr8588737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mama 2008.07.28. 09:47:46

követjük mi is az utadat, még jó, hogy a blogodban up to date infok vannak rólad, adj majd hirt magadról, ha biztonsággal megérkeztél a nagy almába.
Látod Bery innen hamarabb odaért,milyen relativok a távolságok!
Vigyázzatok magatokra!
puszi mama

MajorMajor 2008.07.28. 10:23:15

Jó reggelt!

Mindenképp jelentkezek, ha odaértem! Remélem innen már nem lesz komoly probláma.

Pusz!!!

mama 2008.07.28. 14:34:38

örülök, hogy hallottam a hangod!
most már több kaland nem kellene!
puszi mama

Zulu-GRO 2008.07.29. 08:42:30

Heje-huja!

Örülök, hogy több hét után végre frissült a blog. No de ez nem mondható el a képekről - már vagy másfél hónapja nincs fent egyetlen új fotó sem. Ejnye-bejnye!

Beryvel meg csak óvatosan, nehogy belevigyen valami rosszba. :DDDD

Tsók!

bbtrix 2008.07.29. 16:05:07

Drága Barátom! Te aztán nem unatkozol! :-)
A héten még küldöm a mailt ami ígértem! :-) Puszi Nektek! Jók legyetek!!!

Mr Helyesírás 2008.07.29. 22:13:34

Csak annyit javasolnék, hogy kicsit vedd már normálisra a helyesírást, nem nagy cucc, de idegesítő hogy minden rosszul van leírva angolul meg sokszor magyarul is.

MajorMajor 2008.07.30. 02:18:55

Robi: Igyekszönk kultúráltan szórakozni! ;o) Aztán jót ne halljak rólad se!!!

Bea: Várom a levelet!

Mr helyes: Sajnálom, ennyire vagyok diszgráfiás, ezt dobta a gép... Még a legelső bejegyzésben írtam, hogy ez van. Rá szoktam uszítani a helyesírás ellenőrzőt a bejegyzésekre, és egyszer átolvasom. Ennyire futja.

bbtrix 2008.07.30. 22:05:22

Mr. Helyes!
Ha nem tetszik a blog, ne olvasd! De ne tegyél seggfej hozzászólásokat!!! Senki nem kiváncsi rá!

MajorMajor 2008.07.31. 06:52:37

Tiszta anyatigris! :o) Cuki vagy! ;o) De valahol igaza van...

Zulu-GRO 2008.07.31. 09:17:48

Szerintem pedig Bea két néven regelt! :DDD

Balázs, mi a helyzet az említett kalandokkal?

Bő egy hónap múlva welcome home party!

Mitch 2008.07.31. 13:36:36

Balázs, előző bejegyzésedben irtad, hogy megpróbálod megfűzni a világraszóló Bery barátodat is, hogy blogoljon, hogy alakul a project?:)

Bery, report in!!! :P

MajorMajor 2008.08.02. 17:26:48

Hali! :o)

Robi, Mitch:

Először is egy kis türelmet kérnénk, elég sűrűre sikerült a program eddig. Én próbálom fűzni Bery-t, hogy blogoljon, hajlik is rá, de azt mondom ez valószínűleg hétfőn manifesztálódhat itt. Persze más nevében 100%-ra nem ígérhetek semmit.

De dolgozunk a projekten! ;o)

Mitch 2008.08.03. 13:09:14

Jaaa, ha manifesztálódásról van már szó ott, akkor mindent értek, ahhoz télleg idő kell:DD

Kovács Éva 2008.09.07. 22:13:57

Kedves Balázs!
Állást keresel? Lehet hogy van ötletem!
Jelentkezz az e-mail címemen!
Minden lehetséges!
Éva

MajorMajor 2008.09.08. 09:18:12

Kedves Éva! Kérlek írd meg nekem a mail címedet a lajerbalazs@lajer.hu-ra és akkor küldök önéletrejzot.

Előre is köszönöm!
süti beállítások módosítása