HTML

Miami blog

2008 április 7-én indulok Miamiba és fél évig fogom kint süttetni a hasamat egy nyelviskolában. Eddig a tények, de hogy mi is teszi teljessé ezt a hat hónapot, arról szól ez a blog!

Countdown

Képek

Az eddig keszult osszes kep megtekintheto a http://picasaweb.google.com/lajerbalazs cimen!

Képek

Friss topikok

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy több ezer dollárt is lehet keresni! Minden általa... (2012.03.27. 09:32) Szolgálati közlemény: Munkát keresek!
  • buran: Habár ez az első alkalom, hogy kommentelem egy bejegyzésedet. Nekem teszettek az írásaid. Jó lenne... (2009.05.12. 17:17) Never forget!
  • Erika: Jaaj, Én is imádok táncikálni! ~Dancing is Paradise. Paradise is very nice! ~ (2008.09.21. 10:21) A Ti statisztikátok
  • adam: remelem sok huslevest eszel helyettunk is :D en mar nagyon kivagyok :D chicke,potato,pasta :D (2008.09.12. 17:53) The vacation never ends!
  • Orsi: Jó, hogy megjöttél! (2008.09.09. 21:12) Itthon

Linkblog

2008.08.29. 04:26 MajorMajor

Gyorshírek

Már csak 11 nap van hátra és indulok haza. Igazából már majdnem minden láttam amiért jöttem. Holnap megyünk még aKennedy Űrközpontba, ami az utolsó távolabbi cél ami érdekel. Reggel 6-kor indulunk, és este 11-re jövünk haza. Kimerítő lesz, de biztosan nagyon érdekes.

Pillanatnyilag a legizgalmasabb dolog a TV-ben a Demokrata Nemzeti Konvenció, ahol Barack Obama éppen most fogadja el hivatalosan az elnöki jelölést. Ez akárhogy is nézzük történelmi pillanat. Én neki szurkolok!
 
Az elmúlt héten igazán semmi nagyon érdekes nem történt. Meg volt az utolsó órám Peggy-vel, aki majdnem végig tanított az 5 hónap alatt. Majdhogynem meg is hatódtam. Szombaton még utoljára összefutunk azokkal akik maradtak ez eredeti csapatból: Peggy, Shara, Yuri, Valeria, Laci, Jose, Konsta és én. Még egy utolsó jót dumálunk, mielőtt indulunk haza.
 
Még tervben van hétvégére egy EF Olimpia, amiben Lacival a strandröplabdában próbáljuk majd megvédeni a magyar színeket. Sajnos vízilabda nem lesz, pedig könnyen azt hiszem abban ütőképesebbek lennénk. Megtesszük, ami tőlünk telik! 30-én ha minden igaz lesz egy jó Roger Sanchez. Reméljük, bejutunk!
 
Jövő hétre már csak a sok buli némi vásárlás és a Dolphins - Jets meccs marad.
A blogon az utolsó rovatot fogom elindítani amiben az utolsó héten értékelek. 10-es skála lesz és pár mondatos értékelések. Olvassátok továbbra is szeretettel!!!
 
Szép hétvégét mindenkinek!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://miamiblog.blog.hu/api/trackback/id/tr31638741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása