HTML

Miami blog

2008 április 7-én indulok Miamiba és fél évig fogom kint süttetni a hasamat egy nyelviskolában. Eddig a tények, de hogy mi is teszi teljessé ezt a hat hónapot, arról szól ez a blog!

Countdown

Képek

Az eddig keszult osszes kep megtekintheto a http://picasaweb.google.com/lajerbalazs cimen!

Képek

Friss topikok

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy több ezer dollárt is lehet keresni! Minden általa... (2012.03.27. 09:32) Szolgálati közlemény: Munkát keresek!
  • buran: Habár ez az első alkalom, hogy kommentelem egy bejegyzésedet. Nekem teszettek az írásaid. Jó lenne... (2009.05.12. 17:17) Never forget!
  • Erika: Jaaj, Én is imádok táncikálni! ~Dancing is Paradise. Paradise is very nice! ~ (2008.09.21. 10:21) A Ti statisztikátok
  • adam: remelem sok huslevest eszel helyettunk is :D en mar nagyon kivagyok :D chicke,potato,pasta :D (2008.09.12. 17:53) The vacation never ends!
  • Orsi: Jó, hogy megjöttél! (2008.09.09. 21:12) Itthon

Linkblog

2008.08.03. 21:03 MajorMajor

Kell egy ház, lenn az óceán partján majd, ha végleg visszavonultam!

(Ladánybene 27 - Kell egy ház)

Helló emberek!

Eltelt az első hetem Miamiban, úgyhogy itt az ideje hogy reportáljak.

Na de kezdjük az elején. Júli 27.-én indult a repzi Pestről. Minden tutinak tűnt, sőt még repülés közben azt írták ki, hogy fél órával korábban érkezünk a tervezettnél (túl szép hogy igaz legyen). A gond csak annyi volt, hogy mikor elértük Amerika partjait, bejelentették, hogy New York felett iszonyat vihar van és a JFK nem fogad repülőket. Így kőröztünk egy darabig hátha megkapjuk az engedélyt. Aztán mikor már úgy volt, hogy leszállunk máshol tankolni, akkor szóltak, hogy szabad a leszállás. Bíztam benne, hogy mivel Balázs gépe vagy 4 órával korábban érkezett NY-ba, akkor még nem volt vihar. De mikor bekapcsoltam a telefonom, egyből jött az sms, hogy Ők meg leszálltak máshol és nem tudni mikor indulnak tovább. Hát végül csak másnap reggelre esett ez az időpont, úgyhogy első estémet egyedül kellett eltöltenem a nyüzsgő város szívében. Mivel a mi gépünk is késett vagy egy órát és a reptéren a taxiknál is 25perces sor állt, így már sötétedett, mikor odaértem a China Town és Little Italy határán lévő szállásra. Elfoglaltam a szobát, lepakoltam és elmentem vacsorázni. Utána sétálgattam kicsit a környéken csináltam pár fotót, aztán mentam aludni , hogy bírjam a másnapi városnézést.

Jól döntöttem az alvással kapcsolatban, mert mikor Balázs megérkezett reggel 10körül, nekivágtunk Manhattan utcáinak és egy ebéd és egy frissítő zuhanyszünet közbeiktatásával hajnali fél 2ig túráztunk. Voltuk 3 órás hajótúrán, végig mentünk az 5. utcán, megnéztük a Central Parkot, sétáltunk a Broadway-en, megmásztuk az Empire State Buildinget és csináltunk pár fotót a Times Squeren. Elég feszített volt a tempó, de nagyjából mindent megnéztünk laza 15 és fél óra alatt és ez a lényeg.

Másnap indult a gép Miamiba. Valamikor délután érkeztünk a Miami Beachen fekvő hotelbe (The Clay Hotel). Gyorsan lepakoltam és irány a tengerpart. A nap már lenyugvóban volt, de rögtön bezúztunk az óceánba, ami legalább 30 fokos volt. Utána lezuhanyoztunk és nekivágtunk az éjszakának. Először felmentünk egy hotel tetejére, ahol medencés partik szoktak lenne, de sajnos ott nem volt túl nagy pörgés, úgyhogy átmentünk egy másik helyre, ahol már ízzott a buli. Találkoztunk pár magyar lánnyal, táncoltunk, ittunk aztán mentünk aludni, mert a NY-i gyorstalpaló városnézés még a lábunkban volt. Másnap lustulás, sörözés a parton, semmi komoly, de a nyagy meleg miatt nem is igazán lehetett mást csinálni.

Csütörtökön béreltünk autót és elmentünk egy magyar párral vásárolni egy outletbe, ami 1 órára volt Miamitól. Ott is elköltöttünk egy napot, megy egy csomó pénzt, de azt itt nem nehéz. Másnap reggel 2 magyar lány társaságában nekivágtunk egy újabb túrának Amerika legdélebbi pontjához, a Florida Keys nevezetű szigetcsoporton végighaladó autópályán, Key Westhez. A fehér kabrióval csak úgy hasítottunk - persze csak a sebbességkorlátokon belül - az autópályán, és közben arra gondoltunk, milyen nehéz is az élet. Útközben megáltunk a Bahia Honda State Key nehezetű szigeten egyet strandolni. Hát nem volt semmi! Fehér homok, tenger főlé benyúló pálmafák, egzotikus halak és szinte már forró tengervíz fogadott minket (hát, ilyen paradicsom féleség volt). Koraeste értünk Key Westre. Kivettünk egy kellemes kis szobát, egy kellemes kis szállodában, pancsoltunk egyet a medencében, aztán mentünk naplementét nézni, és vacsorázni egy jót. Vacsi után még jártuk kicsit a várost, aztán áztattuk magunkat még a medencében, mielőtt lefeküdtünk, hogy reggel korán vissza tudjunk indulni Miami Beachre.

Tegnap este bementünk vacsorázni Miamiba és megnéztük milyen ott az éjszakai élet. Végigurultunk az Ocean Drevon és sétálgattunk, koktailozgattunk a Baysideon. Ma megint jó meleg van, bár viharos volt éjjel az idő, ez itt sokat nem hűt a levegőn. A mai nap csak a lazításról fog szólni, meg lehet este buli lesz.

Most ennyi, de sokminden áll még előttünk. Pár képet még felraktunk a galériák közé nézegessétek bátran.

Üdv mindenkinek!

Gábor, a.k.a Bery, a.k.a. TH

Képek itt!!! (http://picasaweb.google.com/lajerbalazs/Bery)

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://miamiblog.blog.hu/api/trackback/id/tr58598967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zulu-GRO 2008.08.05. 19:34:02

Eyyo Bery!


Jó tőled is olvasni. Majd személyesen megdumáljuk a csúszósabb részeket! :DDD Érezd jól magad te is, most már csak egy hónap, és Balázs is jön haza - legalábbis merem remélni...

Legyetek jók, és népszerűsítsétek a Flyerst! :)

MajorMajor 2008.08.06. 01:30:00

Csá Robi! :o)

Rajta vagyuk a témán!

Egy kérdés, milyen mezt vigyen neked Bery? Mert akkor azt a héten beszerezzük!

Üdv, Balázs

Zulu-GRO 2008.08.06. 10:26:48

Hejhó!

Csak akkor járjatok mez és west coast rapbakelitek után, ha nincs jobb dolgotok! Ha viszont belefér, egy Reebok vagy Adidas New York Knicks idegenbeli, vagyis kék meznek nagyon tudnék örülni, amennyiben nem több 30 dollárnál, ugyanis ebayen efölött tudok én is venni. A mezszám kizárólag 4-es lehet, ez Nate Robinson száma a Knicksben.

Ez most nagyon nyálas szöveg, de azért kicsit hiányzik a búrátok, mégha Berivel Volton össze is futottunk...

Érezzétek jól magatokat!

MajorMajor 2008.08.12. 01:55:17

No utánanéztem a meznek az öszes boltban amit itt ismertem, de sajna nem találtam kék 4-est. Anniyt tudok még felajánlani, hogy rendelek neked ide hozzám az e-bay-ről, és akkor nem jön rá a pósta magyarországig.

Te is hiányzol ám, meg minden jóbarát otthonról! Tessék beizzíteni a kosarazást is, hogy szeptembertől már tudjunk járni!
süti beállítások módosítása