HTML

Miami blog

2008 április 7-én indulok Miamiba és fél évig fogom kint süttetni a hasamat egy nyelviskolában. Eddig a tények, de hogy mi is teszi teljessé ezt a hat hónapot, arról szól ez a blog!

Countdown

Képek

Az eddig keszult osszes kep megtekintheto a http://picasaweb.google.com/lajerbalazs cimen!

Képek

Friss topikok

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy több ezer dollárt is lehet keresni! Minden általa... (2012.03.27. 09:32) Szolgálati közlemény: Munkát keresek!
  • buran: Habár ez az első alkalom, hogy kommentelem egy bejegyzésedet. Nekem teszettek az írásaid. Jó lenne... (2009.05.12. 17:17) Never forget!
  • Erika: Jaaj, Én is imádok táncikálni! ~Dancing is Paradise. Paradise is very nice! ~ (2008.09.21. 10:21) A Ti statisztikátok
  • adam: remelem sok huslevest eszel helyettunk is :D en mar nagyon kivagyok :D chicke,potato,pasta :D (2008.09.12. 17:53) The vacation never ends!
  • Orsi: Jó, hogy megjöttél! (2008.09.09. 21:12) Itthon

Linkblog

2008.09.07. 07:09 MajorMajor

Gyorshírek

No, az utolsó napokra már csak pár apró izgalom maradt. Itt van például ez a hurrikán invázió, az ember azt sem tudja hová kapja a fejét. Alapvetően viszont szerencsésen alakul a helyzet, főleg az én szemszögemből. A következő vihar, ami úgy tűnt, hogy telibe kapja Miami-t csak kedd estére vagy szerda reggelre ér ide. Mármint ha tényleg ide ér. 3-4 óránként módosítják az irányát délre. A lényeg, hogy hétfőn én még gond nélkül el tudok repülni, ha minden jól alakul.

Ma Laci is elindult hazafelé. Az Ő repülőjével is voltak apróbb bakik, de most már a Bp-i gépen ül és ez a lényeg. Egy apróbb kitérőt kellett tennie Washington DC fele, legalább nem unatkozott hét órát a JFK-n!
Nagyjából mér összepakoltam és elbúcsúztam mindenkitől. Még az utolsó napokra a nap is kisütött, szóval talán nem leszek hófehér, mikor hazaérek. Meg volt a hivatalos búcsúztatás is, mint utóbb kiderült összesen nem voltunk 20-an, akik áprilistól szeptemberig maradtak. Mondták is, hogy ez hagyományosan egy ilyen kis csoport.
Elugrottam még a Bass múzeumot, ami kb 5 perc a sulitól gyalog és még csak 5 hónapja tervezem, hogy elmegyek. Az állandó kiállítás 15-17-dik századi európai festményekből állta, a fenti termben pedig leginkább 19. századi grafikák voltak. Leginkább spanyol és új-világi alkotóktól. Őszintén megmondom nem erre számítottam, de nagyon tetszett és meg is nyugtatott, örülök, hogy ezt nem hagytam ki.
Holnap folytatom az értékelés rovatot! (Azaz igazából mér ma 1 óra van)

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://miamiblog.blog.hu/api/trackback/id/tr34651883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ági 2008.09.07. 22:50:37

Szia!
Most találtam ezt a blogot és nagyon megörültem neki. Én szept. 12-én utazok Miami az EF suliba, igaz csak 2 hétre. Azt szeretném kérdezni Tőled, hogy vannak még kinn magyarok? Milyen a társaság? Sok barátot szereztél? Köszi az infókat előre is! Ági

Angika 2008.09.07. 23:18:45

Szia Ági!Csak 2 hétre?De kár....akkor épp talizunk még...én 24-én megyek...

MajorMajor 2008.09.08. 09:20:41

Mint látod lesz itt magyar! Ha minden igaz 2 lányról és 2 fiúról tudok eddig!

Biztosan megtaláljátok majd egymást!

Ági 2008.09.08. 13:22:46

Szia Angika! Jaj, de jó, akkor keressük majd egymást! én az EF kollégiumban fogok lakni.
Köszi Balázs! Jó hazautat Neked!
süti beállítások módosítása