HTML

Miami blog

2008 április 7-én indulok Miamiba és fél évig fogom kint süttetni a hasamat egy nyelviskolában. Eddig a tények, de hogy mi is teszi teljessé ezt a hat hónapot, arról szól ez a blog!

Countdown

Képek

Az eddig keszult osszes kep megtekintheto a http://picasaweb.google.com/lajerbalazs cimen!

Képek

Friss topikok

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy több ezer dollárt is lehet keresni! Minden általa... (2012.03.27. 09:32) Szolgálati közlemény: Munkát keresek!
  • buran: Habár ez az első alkalom, hogy kommentelem egy bejegyzésedet. Nekem teszettek az írásaid. Jó lenne... (2009.05.12. 17:17) Never forget!
  • Erika: Jaaj, Én is imádok táncikálni! ~Dancing is Paradise. Paradise is very nice! ~ (2008.09.21. 10:21) A Ti statisztikátok
  • adam: remelem sok huslevest eszel helyettunk is :D en mar nagyon kivagyok :D chicke,potato,pasta :D (2008.09.12. 17:53) The vacation never ends!
  • Orsi: Jó, hogy megjöttél! (2008.09.09. 21:12) Itthon

Linkblog

2008.08.12. 01:45 MajorMajor

Gyorshírek

Először is már megint nem volt net napokig, sajnálom, hogy nem tudtam jelentkezni.

Rengeteg dolog történt a legutóbbi két hétben, most írok egy gyors összefoglalást, és majd részeket később külön bejegyzésben kifejtek.
 
Először is elkezdődött 29 nyári Olimpia Pekingben! Nagyon sok sikert kívánok minden magyar sportolónak! Nagy szükségünk van olyanokra, akikre büszkék lehetünk! Ehhez kapcsolódva lenne egy nagy kérésem valakihez az olvasók közül: Van nekem a falamon egy zászló, amit a 2004-ben hazaérkezett aranygép utáni sajtótájékoztatón írattunk alá Bery barátommal annyi sportolóval, ahánnyal csak tudtunk. Akkor elhatároztam, hogy ebből hagyományt teremtek, de sajnos az idei aranygép érkezésénél se én se Bery nem tud jelen lenni. HA BÁRKI megtenné nekem, hogy vesz egy nagy magyar zászlót, kimegy és aláíratja nekem annyi sportolóval, ahánnyal csak tudja rettenetesen hálás lennék!!! Ez igazán fontos, kérem, aki ráér jelentkezzen nálam itt vagy mailban!!!
 
Mint azt olvashattátok rengeteg mindent csináltunk az első héten is mikor itt volt Bery, de nem változott ez a második hétre sem. Voltunk egy kimerítő városnézésen, voltunk hajó party-n és remek ételeket ettünk. Ha minden igaz és ideje engedi, Bery ír még majd egy beszámolót erről az időszakról is, ha nem, majd én kifejtem bővebben.
 
Szombaton, miután a magyar csapat ¾-ét kisebb, nagyobb sikerrel felraktam a repülőre elmentünk megnézni a Miami Dolpins első edzőmeccsét a Tampa Bay ellen. Óriási élmény élőben nézni amerikai focit, még ha ez igazán nem is volt komoly meccs. Mint azt az utóbbi időben megszokhattunk a delfinek vesztettek, de reméljük a rendes szezon kezdet jobban fog alakulni. Nyerni viszont ott is igen nehéz lesz, hiszen első ellenfélnek pont az újonnan leigazolt Brett Favre-al felálló NY Jets-t kellene elverni. Mindenképpen megpróbálok jegyet szerezni erre a meccsre, és beszámolni róla itt.
 
Amúgy az élet zajlik. Az órák még mindig jók, most már kimondottan magabiztosan kommunikálok angolul, és egy cseppet sem jövök zavarba. Ma kaptam új szobatársat, egy török srácot. Előtte 2 hétig nem aludt itt senki, ami kapóra jött, mert így Bery bármikor itt lehetett, vagy itt maradhatott a szobában, amíg én másfelé voltam. Viszont a suli medencéje is zárva volt az elmúlt hetekben. Valami ellenőrzésen kiderült, hogy se a mentőövek, sem a higiénia nem igazán előírás szerű.
 
Interaktivitás gyanánt pedig nézzünk meg egy összeállítást a Dolphins jobb időszakából, mikor még a legendás Dan Marino vezette a csapatot:
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://miamiblog.blog.hu/api/trackback/id/tr87611650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása